روش هاي ضخيم شدن مژه

راهنمايي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

روش هاي ضخيم شدن مژه

۹ بازديد

آيا شما در مورد مژه هاي نازك خود و رشد كم نگران هستيد؟  تو تنها نيستي بسياري از خانم ها مژه هاي ضخيم و كامل را مي خواهند. مژه هاي ضخيم و كامل چشم ها را زيبا تر و جذاب تر مي كنند.


همه ما اين واقعيت را مي دانيم كه مژه هاي بلند و ضخيم مي توانند زيبايي و جذابيت يك خانم را تحت تاثير قرار دهند. بنابراين رطوبت ساز مي آموزد بسياري از ترفندهاي لوازم آرايشي و بهداشتي به شما نگاه زيبا تر.
ضخيم شدن مژه
راه هاي ضخيم شدن مژه ها 10 دقيقه قبل از ريمل مژه و ابرو هم بزنيد كمي روغن زيتون و يا روغن نارگيل با استفاده از يك برس ريمل روي مژه را فشار دهيد تا آنها را از اثرات منفي تركيبات شيميايي و آرايشي و بهداشتي و آنها را نگه داريد.
ويتامين E و بيوتين به رشد مژه ها و موها كمك مي كند.حتي اگر از ريمل مژه و ابرو خوب و با كيفيت استفاده كنيد ، هنوز هم شيميايي است و منفي بر مژه ها تاثير مي گذارد. بنابراين بهتر است دو بار در هفته مژه ها را بچرخانيد و ريمل مژه و ابرو نكنيد.
پاك كردن مواد اضافي بر روي قلم مو ريمل مژه و ابرو زماني كه با دستمال كاغذي استفاده مي شود به طوري كه مژه ها با دسته كنار بيايند.ريمل مژه و ابرو را در يك ظرف آب گرم قبل از استفاده قرار دهيد تا مواد آن جريان يابد و يكنواخت باشد. اين مانع از گرفتن مژه ها مي شود.
يك قاشق غذاخوري قاشق خشك را با آب گرم بشوييد و هنگام مالش ريمل مژه و ابرو از همان تصوير استفاده كنيد تا چشم ها را مالش ندهيد.به طور همزمان از فرم ريمل مژه و ابرو استفاده كنيد زير چشم سياه نيست.
ريمل مژه و ابرو قلم مو را تا 90 درجه خم كنيد تا مانور روي مژه ها آسان تر شود.براي بازسازي دوباره چند كه استفاده كمي بالا ميرم از آب نمك يا روغن زيتون داخل, ريختن (فولد) آنها را درست مثل اولين مژه هاي زيبا به كارگرداني هنگام ريمل مژه و ابرو براي اولين بار به صورت افقي به انجام و سپس بلافاصله ريمل مژه و ابرو به صورت عمودي حركت مژه دانه دانه و بلندتر هستند.

https://elanza.com/product/LNZ-P-60054e6b16290/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-max-lash
پيش گرم كردن فرمول قبل از استفاده براي چند ثانيه با سشوار براي نگه داشتن مژه هاي فرفري براي مدت زمان طولاني.براي دادن حجم به مژه ها ، ابتدا يك دور ريمل مژه و ابرو را اعمال كنيد. سپس كمي پودر بچه يا پاي پودر بر روي آن قرار داده است. در نهايت ريمل مژه و ابرو دوباره تا زماني كه پودر كاهش مي يابد.


استفاده از فرمول همانطور كه در عكس بالا را به ضربه شلاق حلقه بيشتر.براي اينكه مژه ها ريمل مژه و ابرو سياه تر از بالاي مژه ها هر دو پايين مژه ها را حركت دهند.ريمل مژه و ابرو هميشه بايد آخرين مرحله از لوازم آرايشي باشد.

https://www.superdrug.com/Make-Up/Eye-Makeup/Mascara/c/pt_make_up_mascara

من پيشنهاد مي كنم شما با استفاده از يك مداد سفيد در داخل به چشم خود را نگاه زبري بيشتر.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.