با چه چيزي صورتمان را بشوريم بهتر است؟

راهنمايي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

با چه چيزي صورتمان را بشوريم بهتر است؟

۳۲ بازديد

سلامت نگه داشتن پوست اين ناحيه، تاثير مستقيمي در جذابيت و درخشان بودن چهره شما دارد. چرا كه صورت مانند ويتريني از ظاهر شماست، در نتيجه بهتر است در جهت زيبايي و سالم بودن بيشتر آن تلاش بيشتري كنيد. در اين مطلب قصد داريم براي شما توضيح دهيم كه شستن صورت با چه چيزي خوب است و بهترين شوينده صورت كدام‌است. پس با ما همراه باشيد.
 
شستن صورت با فيس واشدر گذشته همه افراد براي تميز كردن پوست خود از صابون‌ها استفاده مي‌كردند و باورشان بر اين بود كه صابون تمامي آلودگي‌ها را از روي پوست صورت پاك مي‌كند. اين باور از پايه و اساس بسيار اشتباه و غلط است؛ زيرا اين محصول قابليت تميز كردن بدن را دارد اما از آنجايي كه پوست صورت انواع مختلفي دارد و صابون براي اين تفاوت‌هاي پوستي طراحي نشده، استفاده‌ي آن آسيب‌ها و مشكلات بسياري را به وجود مي‌آورد.
 
قطعا با خودتان مي‌گوييد پس شستن صورت با چه چيزي خوب است و به صورت كلي راه حل چيست؟ پاسخ شما استفاده از انواع محصولات شستشو صورت است. از آنجايي كه اين محصولات بسيار متنوع هستند و براي هر نوع پوست، سليقه و بودجه وجود دارند، مي‌توانيد از آن‌‌ها براي پاكسازي صورت خود در روتين روزانه‌اي كه داريد بهره ببريد.
 
شستن صورت با فيس واش
 
بهترين پاك كننده‌هاي پوست صورتبراي انتخاب هر محصولي كه در زيبايي و سلامت پوست شما تاثير دارد، بهتر است ابتدا از خصوصيات انواع آن اطلاع داشته باشيد و پس از آن بهترين گزينه‌اي كه متناسب با سليقه و نوع پوستتان ‌مي‌باشد و با بودجه‌ مدنظرتان همخواني دارد را انتخاب كنيد. در ادامه مطلب توضيحاتي درباره انواع پاك كننده صورت داده شده‌است، به اميد آنكه بتوانيد محصول مناسب خودتان را از ميان آن‌ها انتخاب كنيد.
ژل شستشو صورتاين محصول همانطور كه از نامش پيداست، يك ژل حاوي مواد پاك كننده است كه باعث پاكسازي پوست شما از انواع آلودگي مي‌شود. ژل شستشوي صورت مناسب براي انواع پوست وجود دارد و فقط كافيست هنگام خريد به تركيبات آن دقت كنيد. براي مثال اگر پوستي چرب داريد، بهتر است ژل شستشو شما حاوي اسيد باشد و يا اگر پوستي خشك داريد به آبرسان بودن محصول مورد نظرتان دقت كنيد.
فوم شستشو صورتفوم‌هاي شستشو يكي از انواع فيس واش‌هايي هستند كه نسبت به ژل‌ها داراي فرمولاسيون قوي‌تري ‌مي‌باشند. اين محصولات كه به شكل كف هستند، قدرت پاك كنندگي بسيار بالاي منافذ پوست شما از آلودگي را دارند كه در كنار آن ممكن است باعث از بين رفتن چربي و رطوبت طبيعي پوست شما نيز بشوند. به همين دليل توصيه مي‌شود اگر داراي پوستي حساس هستيد از استفاده روتين و روزانه آن‌ها خودداري كنيد.
پن شستشو صورتپن‌هاي شستشو صورت به شكل صابون هستند، اما از لحاظ كابرد و تركيبات كاملاً با آن تفاوت دارند. به اين صورت كه با استفاده از آن‌ها نه تنها پوست شما در معرض خطر خشكي و آسيب قرار نمي‌گيرد، بلكه باعث درمان برخي مشكلات پوستي مانند آكنه و التهابات نيز مي‌شوند.
اين خاصيت در كنار مناسب بودن PH آن‌ها براي پوست صورت باعث شده تا همه افراد با هر نوع پوست بتوانند از اين محصولات استفاده كنند. اما بايد توجه داشته باشيد كه بدون دستور پزشك و به صورت خودسرانه اين محصول را تهيه يا استفاده نكنيد؛ چرا كه ممكن است اين كار برخي عوارض احتمالي را براي شما به دنبال داشته باشد.
 
شستن صورت با چه چيزي خوب است
 
طرز استفاده از فيس واشهمانطور كه گفته شد شستن صورت با فيس واش براي سلامتي پوست صورت بسيار اهميت دارد. حال كه با انواع شوينده‌هاي صورت آشنا شديد، بهتر است درباره چگونگي پاكسازي صورت و مراحل آن نيز اطلاع داشته باشد.
بهترين مراحلي كه طرز استفاده از فيس واش را كاملا توضيح مي‌دهند، به شرح زير مي‌باشند: 
صورت خود را از هرگونه لوازم آرايشي پاك كنيد.مقداري آب به صورتتان بزنيد و آن را خيس كنيد.به ميزان لازم از شوينده صورت بر روي كف دست خود بريزيد و آن‌ها را به يكديگر مالش دهيد، تا شوينده به خوبي كف كند.كف حاصل از اين محصول را بر روي پوست بماليد.انگشتان خود را به صورت دوراني به مدت يك دقيقه بر روي پوست صورتتان حركت دهيد تا تمامي شوينده به پوست شما نفوذ كند.صورتتان را آبكشي كنيد و ادامه روتين روزانه‌اي را كه داريد انجام دهيد.اما بهترين و مناسب‌ترين روشي كه براي انجام اين كار وجود دارد استفاده از فيس براش خوب به جاي انگشتان دست مي‌باشد. زيرا استفاده از اين محصول به دليل پاكسازي كامل‌تر منافذ پوست از هرگونه آلودگي، علاوه بر سلامت بيشتر پوست باعث جلوگيري از جوش زير پوستي نيز مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.