9 تا از بهترين ماسك هاي خانگي كانفيدنت

راهنمايي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

9 تا از بهترين ماسك هاي خانگي كانفيدنت

۴۲ بازديد

9 تا از بهترين ماسك هاي خانگي صورت تهيه شده از موز و مزاياي آنموز جزء بهترين ميوه هايي است كه سرشار از مواد مغذي و پروتئين مي باشد و يكي از ميوه هايي است كه به راحتي در دسترس هر كسي است اما تعداد كمي از افراد ر خريد محصولات كانفيدنت از الانزا  مي دانند كه اين ماده داراي خواص زيبايي بسياري مي باشد.
موز سرشار از آنتي اكسيدان ها ، فيتوشيميايي ها و مرطوب كننده ها است و همچنين سرشار از پتاسيم ، ويتامين A ، B ، C و E ، روي و اسيد آمينه است . اين ميوه پوست را تغذيه مي كند و به عنوان يك ماده ضد پيري عمل خواهد كرد . اين ميوه را مي توان با انواع مواد ديگر تركيب كرد تا براي هر نوع پوستي مناسب باشد.
براي پاشنه هاي ترك خورده ، پف چشم و بسياري از بيماري هاي شايع پوستي نيز مناسب است . در ادامه ي اين قسمت از سلامت نمناك به معرفي چندين ماسك خانگي تهيه شده از موز خواهيم پرداخت.
مزاياي استفاده از ماسك موز براي پوستهمه ما مي دانيم موز چقدر مفيد است و مورد علاقه بسياري از افراد است . موز اولين ميوه اي است كه ما شروع به تغذيه بچه هاي خود مي كنيم . موز يكي از ميوه هايي است كه به راحتي در تمام طول سال در دسترس است و همچنين يكي از ارزان ترين ميوه هاي موجود در بازار است.
چندين مزيت ماسك صورت موز عبارتند از :
رطوبت رساني و تغذيه پوستبهبود آكنه و جلوگيري از زخمكمك به درمان التهابكمك به درمان بيماري هايي مانند :پسوريازيس ، روزاسه و غيرهكاهش چين و چروك و علائم پيرياز بين بردن سلول هاي مرده پوستجوان كننده پوستكاهش توليد روغن اضافي پوستكاهش آفتاب سوختگيماسك صورت موز
9 تا از بهترين ماسك هاي خانگي موز1. ماسك صورت موز و جو دوسرجو دوسر به عنوان يك اسكراب براي از بين بردن سلول هاي مرده پوست عمل مي كند و شير به همراه موز ، به خوبي پوست را مرطوب مي كند و رطوبت و درخشش لازم را به آن مي بخشد.
مواد لازم :
يك قاشق غذاخوري جو دوسرنصف يك عدد موزيك قاشق غذاخوري شيرطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز را به خوبي له كنيد و سپس جودوسر را به آن بيفزاييد تا يك تركيب غليظ به دست آوريد.
صورتتان را بشوييد و بعد ماسك به دست آمده را با انگشت هاي تميز به تمام صورت تان اعمال كنيد و بعد از 10 تا 15 دقيقه با آب شستشو دهيد و در نهايت بعد از خشك كردن با يك حوله نرم، از مرطوب كننده مناسب استفاده كنيد.
اين ماسك را دوبار در هفته تكرار كنيد.
2. ماسك صورت موز و عسلاين ماسك به درخشش ، آبرساني و مرطوب كنندگي پوست كمك مي كند و همچنين داراي خواص ضد باكتريايي و ضد التهابي مي باشد.
مواد لازم :
نصف يك عدد موز1 قاشق چاي خوري عسل1 قاشق چاي خوري ليموطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز را له كرده و با عسل به خوبي هم بزنيد تا زماني كه تركيبي يكدست و بدون هيچ گونه بافت اضافي حاصل شود و سپس ماسك به دست آمده را با انگشتان تميزتان به آرامي ، به مدت 2 دقيقه ماساژ دهيد و بعد از 15 دقيقه با آب شستشو دهيد و بعد با حوله نرم خشك كنيد و در نهايت از يك مرطوب كننده مناسب در سراسر پوستتان استفاده نماييد.
اين ماسك را دوبار در هفته براي گرفتن بهترين نتيجه تكرار كنيد.
ماسك موز و عسل
3. ماسك صورت موز و زردچوبهتركيب زردچوبه و موز به درخشندگي پوست كمك خواهد كرد و همچنين به دليل خواص ضد باكتريايي به سلامت پوست كمك مي كند.
مواد لازم :
1 قاشق غذاخوري موز رسيده1 قاشق چاي خوري زردچوبهطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز را به خوبي له كنيد و سپس زردچوبه را به آن بيفزاييد تا زماني كه ماسكي يكدست حاصل شود و سپس ماسك به دست آمده را روي تمام صورتتان اعمال كنيد و بعد از 20 تا 30 دقيقه كه كاملا خشك شد با آب شستشو دهيد و با يك حوله نرم خشك كنيد و از يك مرطوب كننده مناسب استفاده نماييد.
مي توانيد اين ماسك را براي گرفتن بهترين نتيجه هر روز تكرار كنيد.
4. ماسك صورت موز و آووكادوآووكادو و موز حاوي ويتامين ها و مواد معدني بسيار زيادي هستند و در تركيب با يكديگر به رطوبت رساني و تغذيه پوست كمك مي كنند و باعث از بين بردن جاي آكنه نيز خواهند شد . اين ماسك همچنين داراي خواص ضد پيري و ضد چروك است.
مواد لازم :
1 قاشق غذاخوري آووكادو رسيدهنصف يك عدد موز رسيدهطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز و آووكادو را له كنيد و به خوبي با يكديگر مخلوط نماييد تا زماني كه تركيب يكدست حاصل شود و سپس ماسك به دست آمده را روي تمام صورت تان اعمال كنيد و بعد از 15 تا 20 دقيقه كه خشك شد ، با آب شستشو دهيد و با يك حوله نرم خشك كنيد و در نهايت از يك مرطوب كننده مناسب استفاده كنيد.
اين ماسك را هر شب قبل از خواب تكرار كنيد.
ماسك موز و آووكادو
5. ماسك صورت پاپايا و موزپاپايا براي درمان جاي زخم عالي است . موز نيز باعث هيدراته شدن و مرطوب رساني و تغذيه رساني و تميز كردن پوست خواهد شد.
تركيب اين دو با يكديگر براي از بين بردن جاي آكنه و لكه هاي تيره و روشن كنندگي پوست عالي است.
مواد لازم :
1 قاشق غذاخوري پاپايا رسيده1 قاشق چاي الانزا  خوري موزه له شدهطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا پايا و موز را به خوبي له كنيد و هم بزنيد تا زماني كه تركيبي يكدست حاصل شود و سپس ماسك به دست آمده را با انگشتان خود به آرامي روي سرتاسر پوست تان ماساژ دهيد و بعد از 15 تا 20 دقيقه با آب بشوييد و با يك حوله نرم خشك كنيد و در نهايت از يك مرطوب كننده مناسب استفاده كنيد.
براي گرفتن بهترين نتيجه ، هر روز اين ماسك را تكرار نماييد.
6. ماسك صورت موز و ماستماست به كوچك كردن و سفت شدن منافذ باز صورت كمك مي كند . آب پرتقال نيز به جوان سازي سلول هاي پوست كمك مي كند.
مواد لازم :
نصف يك عدد موز رسيده1 قاشق غذاخوري ماست يا كشك1 قاشق غذاخوري آب ميوه پرتقالطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز را له كنيد و با كشك يا ماست مخلوط كنيد تا تركيبي غليظ و يكدست حاصل شود و سپس ماسك به دست آمده را به تمام صورت خود اعمال كنيد و بعد از 5 دقيقه ماساژ دادن ، 15 دقيقه استراحت دهيد و با آب شستشو دهيد و زماني كه كاملا خشك شد با آب شستشو دهيد ، با يك حوله تميز خشك كنيد و در نهايت از ماسك مرطوب كننده مناسب استفاده نماييد.
اين ماسك را دو يا سه بار در هفته تكرار كنيد.
ماسك موز و ماست
7. ماسك صورت موز و روغن زيتونروغن زيتون يك مرطوب كننده عالي است كه در تركيب با موز براي درخشندگي نتيجه فوق العاده اي خواهد داشت و به هيدراته شدن پوست كمك مي كند.
مواد لازم :
نصف يك عدد موز رسيدهيك قاشق چاي خوري روغن زيتونطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز را له كنيد و بعد با روغن زيتون تركيب نماييد و سپس ماسك به دست آمده را روي تمام صورت تان اعمال كنيد و بعد از 15 تا 20 دقيقه كه خشك شد ، ابتدا با آب گرم شستشو دهيد تا منافذ باز شود و سپس با آب سرد شستشو دهيد تا منافذ بسته شود و بعد ، از يك حوله نرم به آرامي براي خشك كردن استفاده كنيد و در آخر از مرطوب كننده مناسب پوستتان استفاده نماييد.
اين ماسك را براي گرفتن بهترين نتايج هر روز تكرار كنيد.
8. ماسك صورت موز و تخم مرغزرده هاي تخم مرغ رطوبت لازم را به پوست مي دهند و آن را به خوبي هيدراته نگه مي دارند ، در حالي كه سفيده تخم مرغ به سفت شدن منافذ كمك مي كند و همچنين روغن اضافي را از بين مي برد.
مواد لازم:
1 قاشق غذاخوري موز رسيده1 عدد زرده تخم مرغطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز را به خوبي له كنيد و بعد زرده تخم مرغ را به آن بيفزاييد ، به قدري هم بزنيد تا زماني كه تركيبي يكدست و بدون بافت اضافي حاصل شود و سپس آن را روي تمام صورت تان اعمال كنيد و بعد از 20 تا 30 دقيقه با آب شستشو دهيد ، با يك حوله نرم خشك كنيد و از يك مرطوب كننده مناسب استفاده نماييد.
اين ماسك را دوبار در هفته براي گرفتن بهترين نتيجه تكرار كنيد.
9. ماسك صورت موز و شيراين ماسك به سفيدشدن پوست كمك مي كند و باعث به وجود آمدن پوستي يكنواخت مي شود. اين ماسك سلول هاي مرده پوست را از بين مي برد و آفتاب سوختگي را نيز تسكين مي دهد.
مواد لازم :
1 قاشق غذاخوري موز رسيده1 قاشق چاي خوري شيرطرز تهيه و طريقه استفاده :
ابتدا موز را به خوبي له كنيد و سپس شير را كم كم به آن بيفزايد ، به خوبي هم بزنيد تا زماني كه تركيبي يكدست حاصل شود و سپس با انگشتان تميز آن را به تمام پوست صورتتان اعمال كنيد و بعد از 5 دقيقه با آب ولرم شستشو دهيد ، با يك حوله نرم خشك كنيد و در نهايت از يك مرطوب كننده مناسب استفاده كنيد.
اين ماسك را هر روز تكرار كنيد.

منبع: https://namnak.com/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88%D8%B2.p44890

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.