بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس

راهنمايي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس

۳۵ بازديد

چهره انسان به خودي خود داراي زيبايي‌هاي خارق‌العاده فطري است اما با وجود لوازم آرايشي كه با برندهاي متفاوتي توليد شده‌اند مي‌توان به چهره زيبايي دو چندان بخشيد. در ميان تمام اجزاي صورت به جرأت مي‌توان گفت چشم‌ها بيشترين دخالت را در زيبايي دارند كه آن‌ها را مي‌توان با انواع لوازم آرايشي زيبا نمود. اما برخي از افراد وجود دارند كه به مواد آرايشي به خصوص خط چشم حساسيت دارند. جاي نگراني نيست اين افراد مي‌توانند از بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس استفاده كنند. شركت‌هاي توليد لوازم آرايشي توانسته‌اند با فرمولاسيون جديدي بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس را توليد كنند. خوشبختانه استقبال از خريد خط چشم از الانزا در بين بانوان زياد بوده و حتي افرادي كه هيچ نوع حساسيتي ندارند نيز به دليل اهميت دادن به سلامت چشم‌ها از اين خط چشم استفاده مي‌كنند.

بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس با برندهاي متنوعي توليد شده‌اند كه در رنگ‌هاي مختلفي هستند. هر كدام از آنها داراي خصيصه‌هاي مختلفي مي‌باشند اما بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس بايد ويژگي‌هاي زير را دارا باشد.
خط چشم‌هاي قاچاق يا ارزان قيمتي كه در بازار وجود دارند داراي بيشترين مواد سربي هستند و به دليل بي‌كيفيت بودن مواد اوليه با قيمتي ارزان‌تر از حد معقول به فروش مي‌رسند؛ بنابراين بهترين نوع خط چشم با قيمتي بالاتر به فروش مي‌رسد.اين خط چشم‌ها بايد بدون سرب و هر نوع مواد شيميايي كه بر روي چشم اثر معكوسي دارند باشد زيرا با گذر زمان باعث به‌ وجود آمدن قرمزي يا سوزش در چشم مي‌شوند. در بسياري از مواقع نيز اختلالات بينايي را براي فرد دامن مي‌زنند كه پيامدهاي ناگواري را در پي خواهد داشت. سلامت چشم چيزي نيست كه به اين سادگي بتوان از آن گذشت كرد.خط چشم ضد حساسيت داراي روغن‌هاي طبيعي مانند بادام و كرچك بوده و از موم‌هاي طبيعي براي توليد آن به كار رفته است كه اين محصولات نه تنها براي چشم مضر نيستند بلكه براي سلامت چشم و پوست نيز مفيد مي‌باشند. اگر دقت كرده باشيد زنان قديمي از سرمه‌اي با انواع مغزها همچون بادام، خط چشم مي‌كشيدند و در طب سنتي نيز آمده است كه براي سلامت چشم مثمرثمر هستند. بنابراين بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس داراي مواد طبيعي مي‌باشد.انواع مختلف بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس را بشناسيد!
خط چشم يكي از لوازم آرايشي‌هاي مهمي است كه با تنوع ساختاري بالايي همراه است و ما مي‌توانيم مدل‌هاي به‌ روز و باكيفيتي از اين كالا را به خوبي مشاهده نماييم. خصوصاً افرادي كه داراي بيماري‌هاي چشمي هستند يا به مواد آرايشي سرب‌دار حساسيت نشان مي‌دهند هميشه به دنبال بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس هستند. با انواع متفاوتي از اين محصول مرغوب آشنا شده تا در هنگام خريد بهترين‌ها را انتخاب نماييد. خوشبختانه الانزا يكي از بهترين سايت‌هاي موجود مي‌باشد كه براي مشتريان خود مواد و لوازم مرغوب و بدون حساسيت را ارائه مي‌دهد.

خط چشم ماژيكي
اگر تازه كار هستيد و دوست داريد خيلي زود مانند يك حرفه‌اي عمل كنيد و به سرعت اين هنر را ياد بگيريد بهتر است از نوع ماژيكي آن استفاده كنيد. آموزش خط چشم كشيدن با نوع ماژيكي آن كاري آسان‌تر از مدل‌هاي ديگري خواهد بود. آن را به طور آهسته از انتهاي پلك و به طور پيوسته به ابتداي پلك بكشيد. اگر دوست داريد آن را ادامه‌دار بكشيد مي‌توانيد از وسيله‌هاي مختلفي همچون سنجاق سر نيز كمك بگيريد. اين گونه وسيله‌ها مي‌توانند براي شما كه مبتدي هستيد بهترين كمك و يار باشند. خوشبختانه در توليد اين محصول از مواد شيميايي و مضري كه حساسيت‌زا باشند استفاده نشده است.
خط چشم مويي
اين نوع از خط چشم نوكي نازك دارد و كشيدن آن همراه با ظرافت زيادي مي‌باشد. اگر به صورت حرفه‌اي اين كار را دنبال مي‌كنيد از خريد اين محصول غافل نشويد. خط چشم مويي را مي‌توان براي چشم‌هاي به كار برد كه درشت هستند. زيرا كشيدن خط چشم پهن براي چشم‌هاي درشت جذابيت اصلي را از بين مي‌برند بنابراين اين مدل از خط چشم مويي براي افرادي با چشم درشت مناسب است. قطعاً اين مدل يكي از بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس مي‌باشد.
مداد خط چشم
از قديمي‌ترين نوع مداد چشمي كه در بازار وجود دارد و مصرف آن هميشه در اولويت بوده مداد خط چشم مي‌باشد. افراد زيادي هستند كه براي اولين بار اين مدل استفاده مي‌كنند. خط چشم‌ها داراي رنگ‌هاي متفاوتي مي‌باشند و اين خود فرد است كه بهترين نوع آن را متناسب با نوع حساسيت، رنگ چشم و سليقه‌اي كه دارد انتخاب مي‌كند. گاهي ملاك انتخاب يك مداد خط چشمي، ست شدن آن با لباس يا نوع آرايشي است كه بر روي چهره مي‌نشيند. تنها مسئله مهمي كه در اين بين اهميت دارد اين است كه هر نوع مدلي در دنيا وجود دارد نمي‌تواند بهترين خط چشم براي چشمهاي حساس باشد در انتخاب برند و فروشگاه خود دقت كنيد.
نكات مهم در كشيدن خط چشم
داشتن پوستي سالم و تميز يكي از ملاك‌هاي مهمي است كه در كشيدن خط براي چشم‌ها اهميت بالايي دارد. در نظر داشته باشيد كه براي تميز نگه‌ داشتن پوست راه‌هاي زيادي وجود دارد. يكي از مهمترين آنها استفاده از فيس براش از نوع دستي يا مكانيكي مي‌باشد. قبل از آنكه اقدام به كشيدن خط براي چشم كنيد بهتر است با بهترين شوينده با استفاده از فيس براش دستي يا مكانيكي صورت خود را به خوبي پاك كنيد.توجه به نوع آرايشي كه انتخاب مي‌كنيد اهميت خارق‌العاده‌اي دارد. ست كردن آرايش با لباس و رنگ مو را از ياد نبريد. قبل از شروع به خط كشيدن بر روي پلك‌هايتان زمينه سازي را با انواع كرم و پودرها انجام دهيد. مطمئن شويد كه خط چشمي كه استفاده مي‌كنيد بر روي صورت‌تان پخش نشود كه تمامي زمينه قبلي را نيز خراب مي‌كند.پلك پاييني را با نوع مدادي يا نازك بكشيد بهتر ديده مي‌شود، اما پلك بالايي ضخامت داشته باشد زيباتر خواهد بود. اين را به ياد داشته باشيد كه مدل چشم شما نيز در انتخاب و مدل كشيدن نقش پررنگي دارد مي‌توانيد هر نوع از مدلي كه دوست داريد را انتخاب كنيد. به طور مثال خط چشم مي‌توانيد شما را مرموز، شيطان يا جسور نشان دهد.

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.