خلاص شدن از شر لب هاي خشك و لايه برداري

راهنمايي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

خلاص شدن از شر لب هاي خشك و لايه برداري

۴۱ بازديد

آيا شما معمولا زبان خود را بر روي لب هاي خود را در هر زمان?  بنابراين احتمال دارد كه لب هاي شما خشك و پوسته شوند . لب هاي خشك و تپش نه تنها به زمستان محدود مي شوند ، بلكه ممكن است در هر فصل نيز رخ دهد. درمان لب هاي خشك و مي تواند مشكل باشد زيرا آنها به عناصر و همچنين برخي از عادات بد براي خودمان آسيب پذير هستند.

https://elanza.com/product/LNZP-60eaf1bcdb725/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%84%D8%A8-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-dry-relief


صاف و ابريشمي نگه داشتن لب ها ممكن است يك راه مبارزه ثابت به نگاه اما در اين قسمت از موهاي سالم و پوست برخي از حقايق در مورد لب هاي خشك و شوره سر و همچنين راهنمايي براي چگونه به خلاص شدن از شر آن را با روش هاي طبيعي در خانه ذكر شده است.
نحوه درمان لب هاي پوسته پوسته خشك :قبل از اينكه ما برخي از راهنمايي در مورد خلاص شدن از لب هاي خشك پوست كنده ذكر, شما ابتدا بايد بدانيد برخي از حقايق در مورد لب باعث خشك شدن :
برخي از حقايق :لب ها حاوي ملانين (رنگدانه اي هستند كه به محافظت از پوست از اشعه هاي خورشيد كمك مي كند) تا در معرض آفتاب سوختگي قرار نگيرد.آنزيم ها در بزاق مسئول تجزيه مواد غذايي در حالي كه انجام اين كار زماني كه ليس لب منجر به خشكي آنها.تنفس دهان نيز ممكن است لب هاي خشك شود.نوشيدن مقدار زيادي آب در روز نه تنها براي بدن بلكه لب ها نيز مي تواند مفيد باشد چرا كه آن را يكي از بهترين راه ها براي مرطوب كردن لب مي شود.موميايي كردن لب همچنين مي تواند با ايجاد يك محافظ در بالاي غشاهاي مخاطي لب ها با حفظ رطوبت ، لب هاي خشك و تپش را تسكين دهد.علل خشك كردن و لايه برداري لب ها :1. دما :
اگر چه درجه حرارت هوا معمولا علت لب هاي خشك و لايه برداري است ، اما هميشه دليل اصلي آن نيست . در حالي كه باد سرد مي تواند باعث خشكي و لايه برداري لب. دما ، لوازم خانگي گرمايش و همچنين دستگاه همچنين مي تواند هواي خشك و رطوبت را كاهش دهد كه در نهايت به طور طبيعي باعث خشك شدن لب ها و شوره سر نيز مي شود. علاوه بر اين ، لب حتي در روزهاي ابري پوست ممكن است.
2. لوازم آرايشي :
لوازم آرايشي ، به ويژه رژ لب ، معمولا حاوي مواد شيميايي است كه لب ها را تحريك مي كند.
3. كپساسين در فلفل قرمز ، منتول و نعناع نيز تركيباتي هستند كه بايد از خوردن آن اجتناب كنيد.
4. فنل. :
فنل ماده اي است كه در بسياري از موميايي هاي لب استفاده مي شود و مي تواند باعث خشك شدن بيشتر لب ها شود. حتي زماني كه فنل در غلظت كم استفاده مي شود ، هنوز هم مزيت شيميايي آن را حفظ مي كند.
5. برخي از مواد غذايي :
غذاهاي تند و تند و همچنين اسيدهاي مركبات مي توانند باعث تحريك شدن لب ها شوند و در نهايت باعث خشكي و شوره سر مي شوند. علاوه بر اين ، برش پوست انبه حاوي يك ماده شيميايي به نام سم kudendron است كه همچنين در پيچك يافت مي شود.
6. به خصوص داروها :
ممكن است برخي از داروهاي آكنه خشكي دهان و لايه برداري لب منجر شود حتي اگر شما در تماس مستقيم با او نيست. داروهايي كه به صورت موضعي ، به ويژه داروهاي آكنه و محصولات ضد پيري مانند بنزوئيل پراكسيد و غيره استفاده مي شود. آلفا هيدروكسي اسيد ، يا رتينوئيدها ، همچنين مي توانيد به زودي به عنوان تماس با لب ها ، تحريك آن ، و غيره.
علت لب هاي خشك

https://www.byrdie.com/best-lip-balms
معمولا لب هاي خشك و پوسته پوسته ناشي از عوامل محيطي و شخصي هستند ، اما عوامل زير گاهي اوقات در اين امر دخيل هستند :هواي سردهواي خشكآسيب خورشيدقرار گرفتن در معرض بادزبان زدن بيش از حد بر لبسيگارنوع مواد شيميايي در خمير دندانبرخي داروهاي خاص مانند رتينوئيدها و داروهاي شيمي درمانيبرخي از داروهاي خانگي براي خشكي و لايه برداري لب ها :1. ماسك عسل و وازلينعسل داراي خواص ضد باكتريايي است و يكي از بهترين داروهاي درماني موجود در طبيعت است. همچنين جذب رطوبت است . وازلين نيز معمولا براي نرم كردن ، تغذيه و جلوگيري از خشك شدن پوست استفاده مي شود . با تركيب اين دو ماده ، شما يك درمان خانگي بسيار موثر براي لب هاي خشك و پوسته پوسته خود را آماده كنيد.
مواد تشكيل دهنده :
وازلينخام عسلنحوه استفاده :
ابتدا يك لايه عسل و يك لايه وازلين را روي لب خود قرار دهيد . صبر كنيد براي 10-15 دقيقه و در نهايت استفاده از دستمال مرطوب مرطوب و يا يك پارچه مرطوب به آن روشن است . موثر باشد ، اين مخلوط بر روي لب هاي خود را يك بار در هفته اعمال مي شود.
2. روغن نارگيل :روغن هاي گياهي مانند روغن زيتون ، نارگيل و روغن كرچك و روغن مرطوب كننده ها و روان كننده هاي طبيعي هستند چرا كه آنها حاوي اسيدهاي چرب و سالم در حال لب مرطوب و صاف مي شود.
استفاده از روغن هاي گياهي مانند روغن درخت چاي يا روغن دانه انگور شتاب روند شفا از كم آبي بدن و لب زد. آنها همچنين از عفونت جلوگيري مي كنند ، به خصوص اگر خشكي لب ها منجر به ترك خوردگي شود.
مواد تشكيل دهنده :
روغن نارگيل ، روغن زيتون ، روغن كرچك ، روغن بادام يا روغن جوجوبا 1-2 قطره ، شما همچنين مي توانيد از روغن درخت چاي ، روغن انگور يا روغن چريش نيز استفاده كنيد.
نحوه استفاده :
ابتدا بسته به نوع روغن را در دسترس شما اگر شما نياز به آن را به خوبي مخلوط با 1-2 قطره از روغن حامل. سپس اين مخلوط را روي لب هاي خود بماليد و چند دقيقه صبر كنيد. اگر شما استفاده از مخلوط قبل از خواب در شب تا صبح بر روي لب هاي خود را و براي اثربخشي بيشتر, استفاده از اين مخلوط 2 به 3 بار در روز.
روغن نارگيل
3. گل رز ميوه :ميوه رز حاوي ويتامين E است و بنابراين مي تواند پوست شما را تغذيه كند . همچنين در حفظ رنگ طبيعي لب ها كمك مي كند . شير حاوي اسيد لاكتيك است كه پوست مرده از سطح به آرامي علاوه بر چربي و غيره حذف مي شود. ويتامين ها و مواد معدني موجود در شير براي مرطوب كردن و تغذيه لب هاي خشك و كمك خواهد كرد.
مواد تشكيل دهنده :
5-6 قطعه ميوه صورتييك چهارم فنجان شيرنحوه استفاده:
ابتدا ميوه گل رز را براي 2-3 ساعت در شير خيس كنيد و سپس به آرامي گلبرگ ها را به شير فشار دهيد تا يك رب يكنواخت به دست آيد. اين خمير را به لب هاي خود اعمال كنيد ، حدود 20 دقيقه صبر كنيد و در نهايت با آب سرد شستشو دهيد . اين روش مي تواند هر روز به مدت يك هفته تكرار شود.
4. گزينه :اين ميوه سرد سايش مي تواند بهترين دوست لب در طول تابستان, بنابراين استفاده از آن براي درمان لب خشك و پوسته پوسته خود را. خيار يك فواره زدن اب بسيار عالي براي پوست است, كه علاوه بر اين يك اثر مغذي و تسكين دهنده بر روي لب دارند.
مواد تشكيل دهنده:
تعدادي خيار
نحوه استفاده :
ابتدا به آرامي يك تكه خيار را روي لب هاي خود براي 1-2 دقيقه قرار دهيد . براي 10 دقيقه صبر كنيد تا آب خيار پوست لب را جذب كند . شما همچنين مي توانيد خيار بريزيد و آن را به عنوان يك ماسك بر روي لب هاي خود اعمال كنيد.
شما مي توانيد اين يك تا دو بار در روز بر روي لب هاي خود را تكرار كنيد تا شاهد نتيجه خيره كننده.
5. آلوئه ورا :آلوئه ورا داراي خواص چسبندگي طبيعي است كه سلول هاي لايه برداري را به هم متصل مي كند تا پوست صاف شود . علاوه بر اين ، پوست را آرام مي كند ، سلول هاي مرده را از سطح پوست به آرامي حذف مي كند . همچنين يك اثر محافظتي و خنك كننده بر روي لب ها خواهد داشت.
مواد تشكيل دهنده :
تنها برگ آلوئه ورا
نحوه استفاده :
نخست استخراج ژل تعدادي از برگ آلوئه و ذخيره آنها را در يك ظرف بسته .سپس برخي از ژل به لب هاي خود را اعمال مي شود و يك شب صبر كنيد. تكرار اين روش به طور منظم قبل از خواب.
آلوئه ورا
6. كيسه چاي سبز :چاي سبز حاوي پلي فنول هايي است كه داراي اثر آنتي اكسيداني ، ضد التهابي و حفاظتي براي پوست هستند.
در واقع ، هيچ شواهد علمي وجود ندارد كه چاي سبز مي تواند لب هاي خشك و بمباران را بهبود بخشد . با اين حال ، كيسه هاي چاي سبز مي تواند احساس سوزش لب هاي خشك و تپش ناشي از خشكي آنها را تسكين دهد.
مواد تشكيل دهنده :
يك قطعه كيسه چاي سبزيك ليوان آب گرم.نحوه استفاده :
ابتدا كيسه چاي سبز را براي چند دقيقه در آب گرم قرار دهيد ، سپس كيسه چاي را روي لب خود قرار دهيد و چند دقيقه صبر كنيد . اين روش مي تواند يك بار در روز تكرار شود.
7. كره كاكائو :كره كاكائو حاوي اسيدهاي چرب ضروري است كه عميقا باعث توانبخشي ، تغذيه ، حفاظت از پوست و آب كم مي شود . محصولات لبني مانند ماست و كره نيز كمك به بهبود سلامت پوست.
مواد تشكيل دهنده :
كره كاكائو آلي يا كره بادام زمينيماست يا كره منظمنحوه استفاده:
اول اعمال برخي از كره كاكائو بر روي لب هاي خود را و منتظر يك شب و از سوي ديگر شما همچنين مي توانيد كره جسم استفاده كنيد.
اگر مي خواهيد از كره بادام زميني ، ماست يا كره استفاده كنيد ، زندگي داريد. فقط براي 5-10 دقيقه در اقامت خود بگذاريد ، سپس آن را در طول شب شستشو دهيد ، و باعث مي شود كه بالش هاي كثيف پوشيده شود . تكرار آن روزانه براي چند روز.
8. اسكراب شكر :شكر دانه درشت بسيار عالي براي لايه برداري سطح پوست خشك شده از لب ها ، ساخت لب هاي خود را نگاه نرم و صاف است.
مواد تشكيل دهنده :
يك قاشق چاي خوري شكر قهوه اي يا شكر سفيدچند قطره روغن زيتونيك قاشق چاي خوري دوم عسلنحوه استفاده:
قند اول با روغن زيتون و مخلوط عسل ، اما اجازه ندهيد كه آن را به طور كامل آن را حل كند. سپس ، اين مخلوط بر روي لب هاي خود ، به آرامي به عنوان لب هاي متناوب مادر خود اعمال مي شود ، و در نهايت با آب ولرم از سطح لب هاي شستشو خود را مالش. براي ايجاد اين موثر ، اولين بار هر روز و سپس بارگيري 1-2 بار براي حفظ نرمي لب هاي خود را در جريان است.
اسكراب لب
9. عصاره وانيل:شكر و جوش شيرين در اين مخلوط به عنوان عصاره وانيل لايه برداري به دليل عطر دلپذير است كه به اين اسكراب نيز بايد اضافه شود عمل مي كند.
مواد تشكيل دهنده :
دو قاشق چاي خوري شكريك قاشق چاي خوري جوش شيريندو قاشق غذاخوري روغن جوجوبا يا روغن زيتونعصاره وانيل چهارم قاشق چاي خورينحوه استفاده:
اول ، تمام مواد لازم را به خوبي با يكديگر مخلوط كنيد .سپس مقدار كمي از اين مخلوط با نوك انگشت بر روي لب ها با وجود همه چيز. يك دقيقه صبر كنيد ، سپس سطح آن ديك را تميز كنيد و به خوبي شستشو دهيد و باقي مانده مي تواند براي روزهاي 7 ذخيره سازي بسته شود.
براي نتيجه گيري اين اسكراب را روزانه براي 3-4 روز بر روي لب هاي خود تكرار كنيد.
10. وازلين :وازلين يك فيلم محافظ بر روي لب ها ايجاد مي كند كه به خوبي براي سرعت بخشيدن به بازسازي پوست خشك مي شود . از آنجايي كه وازلين نيز به لايه هاي داخلي نفوذ مي كند ، مي تواند سطح پوست را صاف و صاف كند.
مواد تشكيل دهنده:
وازلين.
نحوه استفاده:
به آرامي مقدار كمي وازلين را به لب هاي خود اعمال كنيد. شما مي توانيد اين چند بار در روز تكرار مي شود موثر است.
11. موم زنبور عسل:موم حاوي هيدروكربن, و غيره. اسيدهاي چرب و ديگر داروهاي ضد باكتري طبيعي است كه مي تواند به جلوگيري از درد و التهاب ناشي از عفونت و التيام زخم هاي ناشي از ترك خوردگي گوشه لب و گردش خون از سلول هاي پوست را تحريك كند. بنابراين ، به شما كمك خواهد كرد كه از خشكي و پوسته لب ها خلاص شويد و آنها را نرم كنيد.
مواد تشكيل دهنده:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.