بهترين كرم دور چشم

راهنمايي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

بهترين كرم دور چشم

۱۶ بازديد

اين يك واقعيت است كه براساس سن نوع پوست تغيير ميكند. بنابراين شروع سنين محافظت و مراقبت از پوست و همچنين در سنين مختلف باهم تفاوت دارد. ممكن است فكر كنيد كه مجبور به نگران شدن و دغدغه داشتن در مورد اين موضوع سينره و انجام كارهايي براي مراقبت از پوستتان تا سن 30 سالگي يا 40 سالگي نخواهيد بود.اما چيزهاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد آنها را در سنين پايين تر انجام دهيد كه به شما اجازه مراقبت خوب از پوست تان و حفظ سلامت آن در بلند مدت را خواهد داد.

 
لايه برداري از پوست را از سنين نوجواني آغاز كنيد
اگر از اواخر بيست سالگي شروع به استفاده از ماسك هاي لايه گلدن رز بردار پوست كرده ايد كمي دير است.
 
لايه برداري از پوست بايد در سنين نوجواني آغاز شود تا منافذ پوستي را تميز كرده و از بروز جوش جلوگيري كند همچنين سلول هاي مرده را از سطح پوست پاك كند. چه پوست شما خشك باشد چه چرب ، بهتر است از اواسط سالهاي نوجواني، براي داشتن پوستي صاف تر از لايه بردارها استفاده كنيد.
 
مراقبت از پوست صورت, مراقبت از پوستراههاي مراقبت از پوست 
 
در 20 سالگي چگونه از پوست مان محافظت كنيم؟
در سن 20 سالگي، اگر از پوستي نرمال برخورداريد، فقط كافي است پيش از خواب آن را بشوييد. اگر جزو كساني هستيد كه داراي پوستي چرب هستند از شوينده‌هايي كه شبيه ژل است استفاده كنيد و اگر پوستي خشك داريد از محصولاتي كه حاوي شير هستند.
 
هميشه و در همه حال ازضد آفتاب استفاده كنيد ولي مهم نيست چه برندي؛ فقط مطمئن باشيد از SPF 15 يا 20 برخوردار است و از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت مي‌كند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خود (صورت و گردن) بماليد.
 
از يك مايع مرطوب‌ كننده يا يك مرطوب‌ كننده‌ فاقد چربي استفاده كنيد. بسياري از متخصصان پوست توصيه مي‌كنند از كرم‌هاي حاوي رتينوئيدهاي مشتق از ويتامين A استفاده كنيد. اين محصولات بهترين داروهاي ممكن براي كاستن خطوط ظريف و چين و چروك‌هاي پوستي، تحريك كلاژن و درمان جوش‌هاي پوستي هستند.
 
در سن 30 سالگي چگونه از پوست مان محافظت كنيم؟
با رسيدن به 30 سالگي نگراني‌هاي شما در مورد جوش‌ها از بين خواهد رفت اما حواس‌تان باشد كه روند نزولي پوست شروع شده است. بعد از سن 30 سالگي نور آفتاب فرصت اين را خواهد داشت تا تاثيرات منفي خود را روي پوست‌تان نشان دهد. احتمالا متوجه شده‌ايد كه خطوط پوستي يا نقطه‌هاي تيره روي پوست‌تان بيشتر و مشخص‌تر شده‌اند؛ به همين دليل استفاده از محصولات ضد پيري و يك كرم چشم روزانه براي جلوگيري از آسيب‌هاي تدريجي از ضروريات است.
 
حتي يك روز را بدون ضدآفتاب سپري نكنيد. توجه كنيد كه در اين سنين بهتر است از ضدآفتاب‌هايي استفاده كنيد كه علاوه برداشتن SPF بالاتر از 15 و محافظت عليه اشعه‌هاي UVA و UVB حاوي آنتي‌اكسيدان‌هايي مانند چاي سبز و سفيد، ويتامين C و. . . باشند. همچنين كرم ضد آفتاب را به قسمتي از گردن و دست‌ها كه نور خورشيد به آن مي‌خورد هم بزنيد.
 
مراقبت از پوست صورت, مراقبت از پوستراههاي مراقبت از پوست صورت 
 
40 سالگي
آن روزها كه جلوي آفتاب دراز مي‌كشيديد تا برنزه شويد، به جز رنگ قهوه اي كه پوست‌تان مي‌گرفت، آثار ديگري روي آن مشاهده نمي‌كرديد اما 40 سالگي زماني است كه اثرات مخرب اشعه آفتاب به صورت لكه‌هاي تيره و نقاط قرمز و التهاب گونه روي پوست‌تان خود را نشان مي‌دهد حالا ديگر پوست‌تان كلاژن‌سازي كمتري دارد و همين موضوع باعث مي‌شود خاصيت ارتجاعي پوست رفته رفته كم شود و پوست شما هر روز يك خط و شيار تازه را روي خود تجربه كند. اما نگران نباشيد چون مراقبت به موقع همه اين اتفاق ها را عقب مي اندازد. از آنجا كه پوست درخشندگي سابق را ندارد و هرچه بيشتر دچار خشكي و كاهش توليد چربي شده، بايد مراقبت بيشتري از آن به عمل آوريد.پيشنهاد ويژهموثرترين راه پاكسازي هواي خانهلاكچري ترين نوع لمينت دندانبااين ماسك ميتوني توفضاي باز راحت نفس بكشي
 
محصولات تغذيه‌كننده و ضدپيري استفاده كنيد
در اين سن و سال بايد يك برنامه منظم و روتين براي تغذيه و رطوبت رساني به پوست‌تان داشته باشيد. واقعيت اين است كه استفاده از كرم‌ها، لوسيون‌ها و سرم‌هاي حاوي آنتي‌اكسيدان و پپتيد كه كلاژن‌ را تقويت مي‌كنند تاثير بسيار زيادي خواهند داشت. براي رفع خشكي پوست بايد از كرم‌هاي مرطوب كننده قوي كه حاوي اسيد هيالورونيك، پترولتوم يا بوتر شي هستند، استفاده كنيد. ديگر كرم‌هايي كه از 40 سالگي به بعد هيچ وقت استفاده از آنها را نبايد فراموش كنيد استفاده از ضدآفتاب و پاك‌كننده است. ضمن آنكه تغذيه مناسب را هم نبايد فراموش كنيد.
 
مراقبت از پوست صورت, مراقبت از پوستروشهاي مراقبت از پوست
 
در سن 50 سالگي چگونه از پوست مان محافظت كنيم؟
خانم‌ها با ورود به ميانسالي به كرم‌هاي ضدآفتاب با 30SPF و بالاتر نياز دارند. به آنها توصيه مي‌شود حتي در منزل هم از ضدآفتاب استفاده كنند. خانم‌هايي كه مرز 50 سالگي را گذرانده‌اند حتما بايد از كرم‌هاي دورچشم و ضدچروك براي پيشگيري از زيادتر شدن چروك‌ها استفاده كنند.
 
استفاده از كرم‌هاي لايه‌ بردار به صورت ماهانه و زدن كرم‌هاي روشن‌كننده هر 2 تا 3 روز يك‌بار براي خانم‌ها در اين سن توصيه مي‌شود. انواع ميوه‌ها و سبزي‌ها، به‌خصوص آنهايي كه رنگ قرمز، نارنجي و زرد دارند، سرشار از آنتي‌اكسيدان‌ها هستند و مصرف حداقل 5 وعده از آنها در طول روز به تمام خانم‌ها در 50 سالگي براي حفظ سلامت پوست‌شان توصيه مي‌شود.

جلوگيري از چروك دور چشم با راهكارهاي خانگي و مواد طبيعيهمه ي افراد به خصوص خانم هاي جوان دوست دارند پوستي صاف و بدون چين و چروك داشته باشند به همين دليل در اين بخش از سلامت پوست و مو در نمناك به راه كارهاي مراقبت از پوست خواهيم پرداخت.
براي جلوگيري از چروك شدن پوست دور چشم چه كنيم؟رژيم مراقبت از پوست:
چيزي كه براي نوع پوست تان فرموله شده است را پيدا كنيد. به نوعي از پوستي كه داريد توجه كنيد - چرب است ؟ خشك؟ مستعد آكنه ؟ استفاده از محصولاتي كه به اين مسائل رسيدگي مي كنند ، پوست را سالم تر نگه خواهند داشت .
قاعده اصلي مراقبت از پوست را حفظ كنيد:
مهم نيست . هميشه بايد آرايش روزانه ، روغن و باكتري ها را بشوييد. قبل از خواب، بايد پوست را تميز كنيد وسرم ضد پيري زير نرم كننده بزنيد.
مراقبت از پوست 
استفاده از محصولات ضد پيري جلوگيري از چروك دور چشم:
در حال حاضر بيش از پيش، زنان جوان از اقدامات لافارر پيشگيرانه براي جلوگيري از پيري استفاده مي كنند. در حالي كه كار خوبي است، مي توانيم بيش از حد اين كار را انجام دهيم " بسياري از محصولات ضد پيري مواد تشكيل دهنده فعال در آن ها هستند كه متابوليسم سلول ها را افزايش مي دهند و مي تواند باعث افزايش جوش شود با شستن، مرطوب نگه داشتن و حفاظت پوست در برابر خورشيد مي توانيد پوست را سالم نگه داريد.
مراقبت هاي صورت براي جلوگيري از چروك دور چشم:
مراقبت هاي بهداشتي ماهانه عميق و تميز، بايد يك اجبار باشد. آن ها براي خانم ها در سن 20 سالگي ايده آل هستند چون نه تنها از پيري جلوگيري مي كنند بلكه باكتري ها را از بين مي برند تا از بروز آكنه جلوگيري كنند. اگر نمي توانيد ماهانه اين كار را انجام دهيد، چهار بار در سال اين كار را انجام دهيد.
استفاده از كرم دور چشم با كيفيت و مرغوب:
با شروع از سن پايين مي توانيد به جلوگيري از تشكيل چروك در ناحيه چشم كمك كنيد، كه اولين قسمت از چهره است و نشانه هاي پيري را نشان مي دهد. اگر 20 ساله هستيد و شروع به ديدن خطوط ظريف در اطراف چشم ها مي كنيد، بايد از يك كرم چشم - براي تغذيه ناحيه حساس استفاده كرده و از آن محافظت كنيد.
 كرم دور چشم
برنامه غذا و نوشيدني :
غذاهايي را بخوريد كه غني از آنتي اكسيدان ها هستند :با به حداقل رساندن آسيب سلولي، آن ها با پيري مبارزه مي كنند، به علاوه آن ها در فيبربالا، در چربي اشباع شده كم و منبع خوب از ويتامين هستند. سبزيجات، ميوه ها، هر چيزي حاوي امگا 3 ( سالمون وحشي )، ، آجيل / دانه ها را مصرف كنيد.
براي جلوگيري از چروك دور چشم مقدار زيادي آب بنوشيد :
ما آموزش ديده ايم كه باور كنيم نوشيدن هشت ليوان آب روزانه مناسب است - همه اين تعداد براي نوشيدن آب كافي است. اما در واقعيت، هيچ عدد جادويي وجود ندارد " نيازبه آب در واقع منحصر به فرد و مي تواند با توجه به وزن بدن، سطح فعاليت، وضعيت سلامتي و دماي بيرون متفاوت باشد.
نكات :
به محض اينكه بيدار شديد يك ليوان آب بنوشيد.
وقتي شب ها مي خوابيد ، آب را كنار تخت خواب خود بگذاريد.
در محل كار ، آب را روي ميز كار خود نگاه داريد.
يك يادداشت روي كامپيوترتان بگذاريد تا به شما ياد آوري كند آب بنوشيد.
يك بطري آب را در كيف همراه خود حمل كنيد.
قبل و بعد از ورزش آب بنوشيد. اگر بيش از 60 دقيقه ورزش كنيد، يك نوشيدني ورزشي را در نظر بگيريد.
 نوشيدن آب 
تاثيرات نوشيدن آب بر جلوگيري از چروك دور چشممحافظت در برابر نور خورشيد براي جلوگيري از چروك دور چشم :
حفاظت از پوست در برابر نور خورشيد بهترين راه براي جلوگيري از پير شدن پوست است. بايد در هر روز از سال از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد، نه فقط زماني كه آفتابي باشد " در ساحل، مردم اغلب روي شماره اس پي اف آن تمركز مي كنند، اما در واقع كرم ضد آفتاب را اغلب ( حداقل هر دو ساعت ) استفاده كنيد. اگر پوست حساس، چرب، جوش پوستي و آكنه داريد و نياز به كرم ضد آفتابي داريد كه خشك است ، از فرمول زينك اكسيد استفاده كنيد. براي پوست خشك،و معمولي يك فرمول عاري از مواد شيميايي استفاده كنيد.
تاثير خوابيدن بر جلوگيري از چروك دور چشم:
خواب زماني است كه بدن آسيب روزانه را بازسازي مي كند و تعليق اين فرآيند باعث كاهش سرعت جابجايي سلول ها و دخالت در جريان مناسب خون به پوست مي شود كه رنگ را زرد مي كند. " كمبود خواب مي تواند تمام شرايط پوستي از جمله آكنه، اگزما و پسوريازيس را بدتر كند.
فوايد خوابيدن 
نسخه هاي طب سنتي و مواد طبيعي فوق العاده براي جلوگيري از چروك شدن دور چشماولين خوراكي و ماده طبيعي كه براي جلوگيري از چروك دور چشم پيشنهاد مي كنيم كاسني فرنگي يا كاسني سالادي است  كه طعم تلخ ملايمي دارد. شما مي توانيد با اين سبزي مفيد سالاد درست كنيد.

براي جلوگيري از بروز چروك روي پوست اطراف چشم آرتيشو را به صورت آب پز يا پخته شده در فر مصرف مي كنند، دقت داشته باشيد كه برگ هاي سفت تر اين ماده غذايي براي جوشانده مناسب است.
يك نسخه طبيعي و عالي :گريپ فروت براي مصرف ناشتا يا قبل از خواب عالي است به خصوص اگر آن را با اندكي عسل شيرين كرده و ميل كنيد.
شاهي طعم خوبي دارد و يك آنتي چروك عالي است، شاهي جاي مخصوص خود را در سبد سبزي همه خانواده ها دارد و شما مي توانيد براحتي از آن استفاده كنيد.
زردچوبه يك ادويه با خاصيت درماني فوق العاده است كه خواص ضدالتهابي و ضدسرطاني دارد.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/cuticle/start5-taking-skin.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.