نكات مهم در استفاده از فيس براش

راهنمايي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

نكات مهم در استفاده از فيس براش

۱۴ بازديد

نحوه‌ي استفاده از شوينده ها همراه با دستگاه فيس براش
بهتر است قبل از استفاده از دستگاه  آرايش خود را با دستمال مرطوب پاك نماييد، ابتدا صورت خود را خيس نماييد سپس براي از شوينده روزانه مناسب پوست خود به مقدار لازم روي صورت خود بريزيد. براي شستشوي هفتگي از اسكراب‌هاي هفتگي استفاده كنيد. فقط دقت داشته باشيد كه از اسكراب هفتگي قوي به هيچ وجه روزانه استفاده ننماييد چون باعث خشكي بيش از حد پوست شما خواهد بود.


 
بعد اززدن شوينده ها به صورت، فيس براش خود را روشن كرده كمي براش را خيس كرده و بمدت يك دقيقه عمل شستشو را انجام دهيد. دستگاه را به نرمي به شكل دوراني بر روي صورت به حركت در آوريد. زمان شستشوي هر كدام از گونه ها و بيني 20 ثانيه، پيشاني 10 ثانيه، چانه 10 ثانيه مي باشد. سپس صورت خود را با اب ترجيحا خنك بشوريد.
 
نكات مهم در استفاده از فيس براش

https://elanza.com/category/curling-irons


• هنگام استفاده از فيس براش نبايد با فشار زياد از فيس براش استفاده كرد تا نتيجه بهتري گرفت. چراكه اينكار موجب تحريك بافت پوست شده و باعث نازك شدن آن و ايجاد حساسيت مي شود.
 
• استفاده بيش از حد از فيس براش مي تواند باعث به هم خوردن PH طبيعي پوست و از بين رفتن چربي مفيد آن شود. پس مصرف بيشتر از روزي يكبار از آن توصيه نمي‎شود.
 
• اگر همراه با يكي از اعضاي خانواده‌تان بطور مشترك از يك دستگاه استفاده مي‌كنيد، حتما هر فرد سري اختصاصي خودش را داشته باشد.

https://elanza.com/category/eyebrow-mascara
 
• بعد از استفاده از فيس براش و شستشوي صورتتان با اين دستگاه چربي هاي پوست شما به كلي شستشو شده‎اند. به همين دليل اگر از آب رسان و مرطوب كننده استفاده نشود غدد مولد سبيوم شروع به توليد و ترشح چربي بيشتر خواهند كرد. پس حتما بعد از شستشوي صورت با فيس براش از مرطوب كننده يا كرم آبرسان متناسب با پوستتان استفاده كنيد.

 با توجه به اينكه فيس براش هاي چرخشي باعث كشيدگي و شل شدگي پوست به علت حركت و چرخش دستگاه به سمت مي شوند لذا خريد فيس براش هاي چرخشي توصيه نمي شوند. در دستگاه هاي جديدتر از تكنولوژي ويبراتوري استفاده مي شود كه مشكلات نوع چرخشي آن را ندارد. 

 

• در هنگام خريد فيس براش حتما به اين نكته توجه كنيد كه اين دستگاه ها در دو نوع شارژي و باطري دار موجود هستند كه متناسب با نيازتان آن را تهيه كنيد.

 https://elanza.com/category/lipstick

• بهتر است دستگاه فيش براش داراي براش هاي متعدد با كارايي هاي مختلف از قبيل براش‌هاي شستشو ،براش لايه برداري،براش بدن، براش ميكاپ و…..باشد.

 

• نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد ضد آب بودن دستگاه است تا بتوانيد در حمام از آن استفاده كنيد.

 

 

 

نگهداري از دستگاه فيس براش

• بهترين روش براي نگهداري از دستگاه فيس براش كيوت اسكين قرار دادن آن خارج از محيط‌هاي مرطوب مانند حمام است.

 

• بهتر است بعد از ‎هربار استفاده از دستگاه،  براش ها را از آن جدا كنيد و آنها را بشوريد. سپس خارج از محيط مرطوب قرار دهيد تا خشك شوند. 

 

• اگر دستگاه فيس براشتان باطري دار است، بعد از هربار استفاده زير آب، در محفظه باطري را باز كنيد و در صورت نم‎دار بودن، باطري ها خارج شوند، محفظه باطري و باطري‎ها خشك شوند، تا دستگاه براي استفاده‎هاي بعدي آماده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.